04 Eylül, 2012


                                             BEN VE İLK HEVESLERİM...

Ben bu güne kadar  babamın tabiriyle hep maymun iştahlı olmuşumdur. Bana öyle demesine hep sinir olmuşumdur ama geçmişe bakıp heğsini gözden geçirdikten sonra sonunda babama hak verdim. Özür dilerim  baba aslında sen hep haklıymışsınn. 

*İlk maymun iştahlılığım arkadaşımdam heveslenip aldığım gözlük üzerine 1 yıl sonra sıkılıp attıktan sonra gözlerim hiç yoktan bozuldu ve şuan umutsuz bir şekilde 4 yıldır gözlük kullanmaktayım.


* 2. Maymun iştahlılığım ise 1 yıl boyunca ağlayıp sızlayıp zorla aldırdığım gitar ile 2 gitar dersi sonrası bıkıp bırakmışımdır . şuan kendileri kılıfıyla beraber 1 yıldır gardrobumun üzerinde ne zaman beni eline alacak diye can çekişmektedir.


* Başka bir durum ise ingilizce defterimin arkasına yüzlerce yapıştırdığım çıkartmalr sonucu ay sonunda baktığımda 1 ay boyunca sırf çıkartmalr için yediğim cipsler olmuştur. Sonu ise hüsranla bitmiştir.(çöp kutusuna basket…) .

* acayip bi hayvan hastalığım vardır dıştan hayvanları çok sever gibi görünürüm ama iş eline alıp sevmeye gelince dünyada benden korkağı yoktur. Babama yalvara yakara aldırdığım köpeği camdan çok güzel sever ve onunla ilgileniyormuş gibi yapardım ama iş sevip onunla ilgilenmeye gelince hayatta başaramazdım. Bir gün babam karşıma geçip kızgın bir şekilde ne köpeği seviyorsun nede onunla ilgileniyorsun  köpeği arkadaşıma vereceğim dedğinde kaç gün ağlamıştım ama elde ettiğim tek şey 2 litre göz yaşı olmuştu. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder